Posts Tagged ‘Arthur Curry’

Be Somebody – Thousand Foot Krutch – Aquaman

(Intro)

“I’m just the boy inside the man”

“Not exactly who you think I am”

“Trying to trace my steps back here again”

“So many times.”

“I’m just a speck inside your head”

“You came and made me who I am.”

“I remember where it all began”

“So clearly”

“I feel a million miles away”

“Still you connect me in your way”

“And you created me”

“Something I would’ve never seen”

“When I could only see the floor”

“You made my window a door”

“So when they say they don’t believe”

“I hope that they see you and me”

“After all the lights go down”

“I’m just the words, you are the sound”

“A strange type of chemistry”

“You’ve become a part of me”

“And when I sit alone at night”

“Your thoughts burn through me like a fire”

“You’re the only one who knows who I really am”

“We all wanna be somebody”

(break)

“We just need a taste of who we are”

“We all wanna be somebody”

(break)

“We’re willing to go, but not that far”

(break)

“And we’re all see through, just like glass”

“And we can shatter just as fast”

“That light’s been burned out for a while”

“I still see it every time I pass”

“It was lost in the coolness of my mind”

“Behind a box of reasons why”

“I never doubted it was there”

“Just took a little time to find”

“And even when…”

“I feel a million miles away”

“Still you connect me in your way”

“And you created me”

“Something I would’ve never seen”

“When I could only see the floor”

“You made my window a door”

“So when they say they don’t believe”

“I hope that they see you and me”

“After all the lights go down”

“I’m just the words, you are the sound”

“A strange type of chemistry”

“You’ve become a part of me”

“And when I sit alone at night”

“Your thoughts burn through me like a fire”

“You’re the only one who knows who I really am”

“We all wanna be somebody”

(break)

“We just need a taste of who we are”

“We all wanna be somebody”

(break)

“We’re willing to go, but not that far”

“We all wanna be somebody”

(be somebody)

“We just need a taste of who we are”

“We all wanna be somebody”

(be somebody)

“We’re willing to go, but not that far”

“I’m just the boy inside the man”

“Not exactly who you think I am”

“Trying to trace my steps back here again”

“So many times.”

“When I could only see the floor”

“You made my window a door”

“So when they say they don’t believe”

“I hope that they see you and me”

Thousand Foot Krutch-Smackdown

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(Intro)

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

How ya gonna react when ya put on ya back now

back now…

back now…

(break)

‘Cause there’s no turnin’ back when you are facin’ the smack down

smack down…

smack down…

(break)

Come on, let’s kick it

let’s all get wicked

Puts your hand in the sky for a one way ticket

C’mon!

(break)

C-C-CO-Come on everybody,

gonna start this party

If we turn it to 11,

then we can’t go wrong

OW!!

(break)

And I’m not tryin’ to tell you there won’t be a lonely road

When it all comes down You’ll know just what to do

(break)

We gonna burn this down and keep on runnin’

’till my time here is through

‘Cause when it all comes down I know just what to do

(break)

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

How ya gonna react when ya put on ya back now

back now…

back now…

(break)

‘Cause there’s no turnin’ back when you are facin’ the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

Come on, let’s rip it, let’s push it that limit

If ya don’t feel pain, then ya can’t be winnin’

C’mon!

Ow!!

(break)

They said I wouldn’t be nothin’

I said stop frontin’

Put the pedal to the metal

‘Cause the storm is comin’

OW!!

(break)

OW!!

(break)

And I’m not tryin’ to tell you

There won’t be a lonely road

When it all comes down

You’ll know just what to do

(break)

We gonna burn this down

And keep on runnin’

‘Till my time here is through

‘Cause when it all comes down I know just what to do

Come on, let’s kick it, let’s all get wicket

Put your hands in the sky for a one way ticket

C-C-CO-Come on everybody, gonna start this party

If we turn it to 11,

then we can’t go wrong

Come on, let’s rip it,

let’s push that limit

If ya don’t feel pain,

then ya can’t be winnin’

They said I wouldn’t be nothin’

I said stop frontin’

Put the pedal to the metal

‘Cause the storm is comin’

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

Get ready for the smack down

Smack down…

Smack down…

(break)

How ya gonna react when ya put on ya back now

back now…

back now…

(break)

‘Cause there’s no turnin’ back when you’re facin’ the smack down

Smack down…

Smack down…

(end)

 

 

 

Preliator Lyrics- DCEU

Hossana

Meus

Fortuna

Deus

Aeterna

Teus

Mystrie,

Morte,

Sancte,

Prior

(Intro)

Fortuna,

Hossana,

Menus

Legionus

Ab Comae

Fortuna,

Fortuna

Equis

Ad Pugnatoris,

In Veritae

(Break)

Hossana

Meus,

Fortuna

Deus

Protego

Causa In

Sanctus

Aeternus

Praetor,

Firmitas

Semper

Coryphaeus,

Rex Regis

Univers

choirs:

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In

Resurrectum

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In Unum

Diem

Lead:

Terra

Tenebrae,

Telluris Malus

Quiseri Pere

Curiatus

Genitor Edo,

In Ex Domino

Patris Illuminata,

Rex Premis

Univers

(long break)

choirs:

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In

Resurrectum

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In Unum

Diem

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In Unum

Diem

Prosay Solis

Hossana

Protego

Sanctus

Causa

Padre

Illuminata

Gloria In Unum

Diem

Lacrimosa,

Lacrimosa

In Ex Dominum

(END)

 

Joan Jett I Love Rock N Roll lyrics

(Intro)

I saw him dancing there by the recorded machine

(break)

I knew he must have been about seventeen

(break)

The beat was going strong

playing my favorite song

and I could tell it wouldn’t be long

till he was with me

yeah me

and I could tell it wouldn’t be long

he was with me,

yeah me,

singin:

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

(break)

Ow!

He smiled so I got up and asked for his name

(break)

That don’t matter,

he said,

‘Cause it’s all the same

(break)

Said can I take you home

where we can be alone

An’ next we were movin’ on

He was with me,

yeah me

Next we were movin’ on

He was with me,

yeah me,

singin:

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

(break)

Ow!

Said can I take you home

where we can be alone

next we were movin’ on

He was with me,

yeah me

An we’ll be movin’ on

An’ singin’ that same old song

Yeah with me,

singin’:

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

I love rock n’ roll

So put another dime in the jukebox, baby

I love rock n’ roll

So come take your time and dance with me

 

 

 

for you only (trading yesterday | lyrics) – DCEU

(Intro)

Blinding

Darkness

Surrounds me

(break)

And I am reaching

For you

Only

(break)

This hopelessness

That drowns

(break)

All that I believe

(break)

Will be

The one thing

That I need

(break)

For you only

(break)

There’s a hunger

It’s slowly

Growing

(break)

Chasing shadows

But never

Knowing

(break)

If all I have done

(break)

Is keeping me from you

Then can the arms of mercy

Bring the rescue

(break)

To return to you

But I’m….

So far….

(So far…)

But I’m…

So far…

(So far…)

But I’m….

So far….

So far… from home

So far from home

So far…

(break)

Keep on running

(break)

Farther

Faster

Keep on searching

For this haunting

Has an answer

(break)

And I know you will find me

In orbit

(break)

For I am

Breathing

Only for this

For you only

For you only

(yeah… yeah)

For you

But I’m…

So far…

(So far…)

But I’m…

So far…

(So far…)

But I’m…

So far…

So far… From home

I’m so far from home

Yeah…

(So far)

I am so far…

So far…

So far from home

So far from home

So far…

La…la…

La… la…

La… la…

So far…

la… la…

la… la…

la… la…

So far…

la…la…

la… la…

la… la…

So far…

(Long end break)

 

 

 

You Can’t Take Me Lyrics- Aquaman

(Intro)

You can’t take me

YEAH!!

(break)

Gotta fight another fight

Gotta run another night

I’m getting out

check it out

I’m on my way

And I don’t feel right

I got to get me back

I can’t be beat

And that’s a fact

It’s okay

I’ll find away

They ain’t gonna take me down no way

(ooh…)

Yeah

Don’t judge a thing until you know what’s inside it

Don’t push me

I’ll fight it

Never gonna give it,

Never gonna give it up

No

(Ooh…)

If you can’t catch a wave

Then you’ll never gonna ride it

Ya can’t come uninvited

Never gonna give it,

Never gonna give it up

No

(break)

You can’t take me

I’m free

(break)

Why did it all go wrong?

I wanna know what’s go’in on

What’s this

holding me?

I’m not where I’m supposed to be

I gotta fight another fight

I gotta fight with all my might

I’m getting out

So check it out

You’re in my way

Yeah you better watch out

(Ooh…)

Come on

Don’t judge a thing

Till you know what’s inside it

Don’t push me

I’ll fight it

Never gonna give it,

Never gonna give it up

No.

(Ooh…)

If you can’t catch a wave

Then you’ll never gonna ride it

Ya can’t come uninvited

Never gonna give it,

Never gonna give it up

No.

(break)

You can’t take me

I’m free

(break)

Aw yeah

I’m free

(end break)

 

 

 

Aerosmith – Come Together: Justice League

UniteTheLeague: The Justice League

(Introduction)

Here come old flat top


He come groovin’ up slowly


He got joo joo eyeball


He one holy roller


He got hair down to his knee


Got to be a joker he just do what he please

(break)


He wear no shoeshine


He got toe jam football


He got monkey finger


He shoot Coca Cola


He say I know you, you know me


One thing I can tell you is you got to be free


Come together


Right now


Over me

(break)

He bag production


He got walrus gumboot


He got Ono sideboard


He one spinal cracker


He got feet down below his knee


Hold you in his arms yeah, you can feel his disease


Come together


Right now


Over me

(long break)

He roller coaster


He got early warning


He got muddy water

He one mojo filter


He say one and one and one is three


Got to be good lookin’ ’cause he’s so hard to see


Come together


Right now


Over me

(long break)

Come Together

(break)

Come Together

(break)


Come Together

(break)

Come Together

(break)

Come Together

(end)

Hymn for the Missing – Red Lyrics

Arthur Curry/Mera

(Long intro)

“Tried to walk together”

“But the night was growing dark”

“Thought you were beside me”

“But I reached and you were gone”

“Sometimes I hear you calling from some”

“lost and distance shore”

“I hear you crying softly for the”

“way it was before”

(long break)

“Where are you now?”

“Are you lost?”

“Will I find you again?”

“Are you alone?”

“Are you afraid?”

“Are you searching for me?”

“Why did you go?”

“I had to stay”

“Now I’m reaching for you”

“Will you wait?”

“Will you wait?”

“Will I see you again?”

(break)

“You took it with you when you left”

“These scars are just a trace”

“Now it wanders lost and wounded”

“This heart that I misplaced”

(break)

“Where are you now?”

“Are you lost?”

“Will I find you again?”

“Are you alone?”

“Are you afraid?”

“Are you searching for me?”

“Why did you go?”

“I had to stay”

“Now I’m reaching for you”

“Will you wait?”

“Will you wait?”

“Will I see you again?”

(long ending)

(hmm…)

(hmm…)

(hmm..)

(hmm)

(hmm..)

(hmm..)

(hmm..)

(hmm…)

(hmm…)

(hmm…)

(hmm…)

(instrumental)

(hmm..)(hmm)

(hmm)

(hmm)

(hmm)

 

 

 

 

 

 

 

Lasgo – Something HD (lyrics)

Mera to Arthur Curry

(Very long intro)

“I don’t want to say I’m sorry”

“Cause I know there’s nothing wrong”

Don’t be afraid

There is no need to worry

“Cause my feelings for you are still strong”

“Hold me in your arms”

“And never let me go”

“Hold me in your arms”

“Cause I need you so”

“I can see it in your eyes”

“There is something”

“Something you wanna tell me”

“I see it in your eyes”

“There is something”

“That you hide from me”

“Is there a reason why?”

“There is something”

“Something that you want to tell me”

“I see it in your eyes”

“There is something”

“That you hide from me”

(long break)

“I don’t want to say I’m sorry”

“Cause I know there’s nothing wrong”

Don’t be afraid

There is no need to worry

“Cause my feelings for you are still strong”

“Hold me in your arms”

(break)

“Hold me in your arms”

“And never let me go”

“Hold me in your arms”

“Cause I need you so”

“I can see it in your eyes”

“There is something”

“Something you wanna tell me”

“I see it in your eyes”

“There is something”

“That you hide from me”

“Is there a reason why?”

“There is something”

“Something you wanna tell me”

“I see it in your eyes”

“There is something”

“That you hide for me”

 

 

 

 

 

 

Superhero – Simon Curtis *LYRICS* DC-DCEU

Dedication to all DC/DCEU superheros

(Intro)

Ooh…

Ooh…

Stand up

Everybody look alive

Say “Come on,”

come on,

come on

We’re gonna get it now

Hands up

If you’re ready for the fight

Say, “Come on,”

Come on,

Come on

We’re gonna win now

I don’t need you to believe in me

I know how to change my destiny

Sit down

about to rewrite our history

Rewrite our history

Rewrite our history

We can change the whole world

Gonna take it over

Gonna start it over

Don’t you know what we could be?

A new beginning

Fight until we’re winning

Tell me that you’re in it

Don’t you want to be

A superhero

Superhero

Superhero

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Anybody could be

Anybody could be

Anybody could be

Rip it off

Show the symbol on your chest

Say “Come on,”

and show the world who you really are

It’s not enough to be better than the rest

Gotta take it to the top and make yourself a superstar

You don’t need them to believe in you

Get your mission on lock and see it through

You’ve got the power you need in you

Power you need in you

Power you need in you

We can change the whole world

Gonna take it over

Gonna start over

Don’t you know what we could be?

A new beginning

Fight until we’re winning

Tell me that you’re in it

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Anybody could be

(break)

Yeah…

Yeah..Yea

Uh yeah

Ooh…

Oh…ooh

Ooh.. ya

Ooh…

We can change the whole world

Gonna take it over

Gonna start over

Don’t you know what we could be?

A new beginning

Fight until we’re winning

Tell me that you’re in it

Don’t you wanna be?

A superhero

Superhero

Superhero

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Anybody could be

We can change the whole world

Gonna take it over

Gonna start over

Don’t you know what we could be?

A new beginning

Fight until we’re winning

Tell me that you’re in it

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Don’t you wanna be

A superhero

Superhero

Superhero

Anybody could be

A Hero